۷ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۴۹

رئیس فدراسیون کاراته 20 خرداد انتخاب می‌شود

رئیس فدراسیون کاراته 20 خرداد انتخاب می‌شود

مجمع انتخابات فدراسیون کاراته برای انتخاب رئیس آینده این فدراسیون 20 خردادماه تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، برای نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون کاراته در مهلت قانونی چهار نفر ثبت نام کرده اند که با اعلام دفتر امور مجامع وزارت ورزش، مجمع انتخاباتی برای تعیین رئیس آینده این فدراسیون 20 خردادماه برگزار خواهد شد.

محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته در گفتگو با مهر ضمن تائید خبر فوق گفت: علیرضا سمندر سرپرست فعلی فدراسیون به همراه محمد علی زمانی، مجید باغدارنیا و محمد باتوانی نفراتی هستند که در مهلت قانونی با حضور در فدراسیون برای احراز پست ریاست فدراسیون کاراته ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: پس از پایان زمان ثبت نام و همچنین انجام اقدامات لازم از سوی وزارت ورزش و جوانان، مقرر شد تا این مجمع برای انتخاب ریاست فدراسیون کاراته ساعت 15 روز دوشنبه بیستم خردادماه در سالن اجتماعات وزارت ورزش و جوانان برگزار شود.

بی ثباتی مدیریتی یکی از مشکلات عمده کاراته از سال 83 تاکنون بود، سمندر، عالمی، کتیرایی، آهی، پناهی و فرجی در این سالها  سرپرستی یا ریاست در کاراته را تجربه کرده اند که فقط سمندر سه سال دوام آورد و سایر نفرات نزدیک به یکسال سکان هدایت کاراته را در اختیار داشتند.

امید می رود با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و تغییر احتمالی وزیر ورزش در چند ماه اخیر بازهم شاهد تغییر مدیریت در فدراسیون نباشیم و شخصی که 20 خرداد انتخاب می شود بتواند در چهار سال آینده این رشته را سروسامان دهد.

کد خبر 2064563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha